هیچ بیمار  بدون تخت بیمارستانی در استان ایلام وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی استان ایلام گفت: به واسطه تلاش و اهتمام همکاران حوزه سلامت تاکنون هیچ بیماری بدون تخت بیمارستانی نبوده است.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: اتفاقی که در ستاد ملی مقابله با کرونا افتاد، تصویب تعطیلی چند روزه در کشور و ایجاد محدودیت ها برای کاهش میزان مبتلایان، بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا است.

 

وی افزود: انتظار داریم که محدودیت‌ها در استان نیز تشدید شود تا نتیجه مناسب و مطلوبی از این چند روز تعطیلی در جهت کاهش آمارهای مربوط به کرونا در سطح استان حاصل شود.

 

کریمیان تصریح کرد: از ائمه جمعه محترم و ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان به واسطه نظم و ترتیب در هیئت‌های عزاداری و رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری مراسمات عزاداری تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: یک بحث دیگر موضوع فراوانی بیماری در سطح جامعه از نظر ابتلا بستری و فوتی است که متاسفانه فوتی های بیماری کرونا در استان در ۲۴ ساعت گذشته افزایش کم نظیری داشته است.

 

وی افزود: در بعضی از شهرستان‌ها از جمله دره‌شهر علیرغم آنکه تمام امکانات و تجهیزات حوزه درمانی این شهرستان شامل ۹۶ تخت بیمارستانی فراهم است، اما تولید بیماری این در این شهرستان بسیار زیاد است و میزان بستری ها در این شهرستان افزایش یافته است و در این راستا فشار زیادی روی مسئولان و مخصوصاً کادر سلامت این شهرستان وجود دارد.

 

کریمیان تصریح کرد: در تمام کشور بیماری کرونا بیداد می کند و در بسیاری از مناطق متاسفانه جایی برای بستری بیماران وجود ندارد اما استان ایلام علیرغم مرزی و محروم بودن، به واسطه تلاش و اهتمام همکاران حوزه سلامت تاکنون هیچ بیماری بدون تخت بیمارستانی نبوده است.

 

وی گفت:  در خصوص تأمین دارو در استان، با افتخار اعلام می کنم که تا الان یک بیمار در استان نبوده که دارو برای وی وجود نداشته باشد.

کد خبر 1085287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha