مرکز واکسیناسیون سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام راه اندازی شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از راه اندازی مرکز واکسیناسیون توسط این نهاد در استان خبر داد و گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان در راستای مدیریت مقابله با شیوع کرونا با جدیت در استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار« جمال شاکرمی» در گفت و گو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر کشور در شهرستان دره شهر  پیگیری کند و بایستی امکانات همه دستگاه ها و ارگانها برای خروج این شهرستان از وضعیت موجود به کار گرفته شود.

 

وی با اشاره بر لزوم تسریع در واکسیناسیون گروه های سنی در استان، گفت: سپاه مرکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون شهدای قلاویزان و همچنین درمانگاه تنفسی و درمان سرپایی بیماران کرونایی را راه اندازی کرده  است.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰۰ نفر  به مرکز تجمیعی سپاه استان مراجعه می کنند و در این راستا نیز از بار بستری ها در بیمارستان کاسته است، ابراز کرد: بایستی از ظرفیت خودروهای سپاه و سایر ارگان ها برای واکسیناسیون عشایر و مناطق دور دست استفاده شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در  ادامه بر ادامه و اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان تاکید کرد و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در شناسایی بیماران کرونایی و کاست بار بستری ها در مراکز درمانی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: با استناد به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مسئله اول کشور امروز کرونا است و بایستی اختلاف سلیقه ها را در این وضع بحرانی کنار بگذاریم و با اتحاد و یکدلی برای مهار کرونا در استان تلاش نماییم.

کد خبر 1085315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha