سپاه پاسداران نور چشم و امید انقلاب اسلامی است

پورحضرت با بیان اینکه سپاه پاسداران نور چشم و امید اصلی انقلاب است گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این نهاد از بطن مردم و رو به کمال است که در حماسه‌های مختلف در ۴۲ سال نقش آفرینی کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ماسال که صبح امروز(دوشنبه، ۲۵مرداد) برگزار شد اظهار کرد: سپاه یک  نهاد مهم، حساس و یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب است که به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.

 

فرماندار ماسال هدف اصلی این نهاد مقدس را حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بنا به بیانات امام (ره) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

 

وی گفت: فرمایشات امام حسب تعارف نبود و به دلیل نقشی بوده که این نهاد در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط در شروع  انقلاب داشته و همواره این نقش استمرار داشته است.

 

پورحضرت با بیان اینکه سپاه پاسداران نور چشم و امید اصلی انقلاب است تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این نهاد از بطن مردم و رو به کمال است که در حماسه‌های مختلف در ۴۲ سال نقش آفرینی کرده است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه ارتقاء و توسعه نظامی، مشارکت و همراهی در بحرانهای کشور و سازندگی، همه و همه نقش این نهاد مقدس است خاطرنشان کرد: سرهنگ یگانی‌نژاد در طول فرماندهی سپاه ناحیه ماسال خدمات ارزنده‌ای برای شهرستان انجام داده است و برای سرهنگ پاسدار کامیار مهدی‌پور که به عنوان فرمانده سپاه جدید ماسال معارفه می‌شود توفیقات روزافزون آرزمندیم.

 

 

کد خبر 1085342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha