لبیک هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک به فرمان رهبر انقلاب

دهقان گفت: مراسمات عزاداری دهه اول محرم بنا بر توصیه‌های مقام معظم رهبری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک در حال برگزاری است.

«حسن دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اندیمشک پیرو توصیه‌های مقام معظم رهبری، اقدام به برگزاری مراسمات عزاداری دهه اول محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کرده است.

 

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک افزود: رهبر معظم انقلاب مجالس عزای امام حسین (ع) را مایه برکت و جلب رحمت الهی دانسته‌اند و با توجه به شرایط کرونایی، خواستار دقت و جدیت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این مجالس شده‌اند.

 

وی اذعان کرد: مجالس عزاداری دهه اول محرم حسینی در هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک با حضور سخنرانان کشوری و استانی و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) شهرستانی و استانی، با حضور یک چهارم جمعیت طبق ابلاغ ستاد کرونا و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و انجام ضدعفونی و تب‌سنجی درب ورودی این هیئت برگزار می‌شوند.

 

دهقان با اشاره به اینکه امسال به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همایش شیرخوارگان حسینی که هر ساله با حضور پرشور خواهران برگزار می‌شد را لغو کردیم تصریح کرد: ما خود را مکلف به رعایت قانون و دستورات ستاد کرونا می‌دانیم.

 

وی یاد آور شد: مسئولان ستاد کرونا شهرستان اندیمشک از شب اول محرم تا کنون چندین بار از محل برگزاری مجالس عزاداری هیئت رزمندگان اسلام بازدید و از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این هیئت تقدیر و تشکر کرده‌اند.

 

کد خبر 1085396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha