برگزاری مسابقه کتابخوانی بانوی اول

مسابقه کتابخوانی با محوریت زندگانی حضرت خدیجه (س) به مناسبت تقارن هفته دولت با ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان توسط «معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده» و «مرکز آموزش مدیریت دولتی» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش مدیریت دولتی، به مناسبت تقارن هفته دولت با ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران وفادارش، مسابقه کتابخوانی با محوریت زندگانی حضرت خدیجه (س) توسط «معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده» و «مرکز آموزش مدیریت دولتی» برگزار می شود.


به منظور شناساندن و امکان درک همۀ جانبۀ شخصیت متعالی و آسمانی بانوی اول حضرت خدیجه(س)، به‌گونه‌ای که به‌عنوان یک الگوی رفتاری دست‌یافتنی در ابعاد مختلف زندگی و در جایگاه یک زن خودساخته، مستقل، فعال اقتصادی و اجتماعی موفق و نمونۀ بارز انسانیت، برای انسان زمینی قابل استفاده باشد؛ مسابقۀ آموزشی‌فرهنگی با محوریت کتاب «بانوی اول (روایتی تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س)» برگزار می شود.


محتوای این مسابقه از 23 مردادماه سال جاری به‌صورت رایگان در بستر فضای مجازی از طریق سامانه آموزش‌های الکترونیکی مرکز به نشانی Lms.smtc.ac.ir در دسترس مخاطبان محترم خواهد بود و آزمون مسابقه نیز به‌ صورت سراسری و غیرحضوری از 26 مردادماه تا 4 شهریورماه (روز کارمند)، در سامانه یادشده اجرا خواهد شد. این مسابقه برای تشویق و تقدیر از شرکت‌کنندگان، در هفته دولت همزمان با روز کارمند، به 40 نفر از افراد برتر به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از سوی معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، تقدیم خواهد شد.

کد خبر 1085421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha