مسجد جامع رجایی شهر کرج میزبان عزاداران حسینی در دهه اول محرم است

خسروجردی گفت: مسجد جامع رجایی شهر کرج با رعایت قوانین بهداشتی و مقررات معین شده ستاد مقابله با کرونا آئین عزادارای شب ششم محرم با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد میزبان عزاداران حسینی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مسجد جامع رجایی شهر کرج با رعایت قوانین بهداشتی و مقررات معین شده ستاد مقابله با کرونا آئین عزادارای شب ششم محرم با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد میزبان عزاداران حسینی بود.

 

 

« علیرضا خسروجردی» نیز در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: عزادارن حسینی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور بهره مندی از مجلس عزای سید و سالار شهیدان کربلا در قالب رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مسجد جامع رجایی شهر کرج می آیند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: در طول ایام دهه محرم پس از نماز مغرب و عشاء آیین عزاداری حسینی هر شب با حضور خیل کثیری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می گردد.

 

 

خسروجردی تصریح کرد: حضور سخنرانان برجسته دینی و مداحان یکی از برنامه های محوری دهه اول محرم در مسجد جامع رجایی شهر کرج است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ عاشورای حسینی و ترویج باورهای ایمانی و الهی برگرفته از قیام امام حسین(ع) از اهداف برپایی عزاداری امام حسین(ع) در این ایام است.

 

 

 

کد خبر 1085485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha