مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید معرفت به ولایت را افزایش دهد

آیت‌الله فرحانی با بیان اینکه باید بتوانیم اطلاعات خود را در رابطه با ولایت بیشتر کنیم گفت: ضرورت دارد در مجالس عزاداری امام حسین (ع) تلاش کنیم معرفت به ولایت در میان عزاداران افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» شامگاه (دوشنبه ۲۵ مرداد) در مراسم عزاداری حسینی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک، با اشاره به نقش‌آفرینی مردم شهرستان اندیمشک در صحنه‌های مختلف اظهار کرد: مردم اندیمشک شهیدپرور و ولایت‌مدار هستند و ظرفیت بسیار زیادی در این زمینه دارند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید بتوانیم اطلاعات خود را در رابطه با ولایت بیشتر کنیم افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) برای زنده کردن و زنده نگه‌داشتن ولایت قیام کرد.

 

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در مجالس عزاداری امام حسین (ع) تلاش کنیم معرفت به ولایت در میان عزاداران افزایش پیدا کند ادامه داد: توجه به این موضوع بسیار مهم است باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

 

آیت‌الله فرحانی با اشاره به اینکه لازم است سعی و تلاش کنیم تا معرفت به دست بیاوریم تصریح کرد: ما باید امروز و در آخرالزمان، ولایت را بشناسیم چرا که بسیار حائز اهمیت است.

 

وی در پایان به بیان مطالبی پیرامون اعیاد غدیر و مبعث و اهمیت ماه محرم پرداخت و یاد آور شد: امروز بسیج و سپاه خار چشم دشمنان اسلام شده‌اند.

 

کد خبر 1085492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha