ما مدافع حقوق مردم و دلسوز شئون مذهبی و دینی هستیم

امام جمعه بخش فشم شهرستان شمیرانات گفت:ما مدافع حقوق مردم و دلسوز شئون مذهبی و دینی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه اضطراری هماهنگی در اعمال محدودیت‌های کرونایی ایام تعطیلات سراسری (۲۵ الی ۳۰ مرداد ماه) در لواسانات و رودبار قصران، با حضور ائمه جمعه، بخشداران و مسئولان اداری و نظامی و انتظامی دو بخش در سالن جلسات بخشداری لواسانات برگزار شد.

بنا بر تصویب جلسه اضطراری هماهنگی در اعمال محدودیت‌های کرونایی ایام تعطیلات سراسری در لواسانات و رودبار قصران، از ورود تمامی خودروهایی که با هدف تفریح و امور غیرضرور به منطقه مراجعه کنند، جلوگیری خواهد شد.
سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران از سخنرانان این جلسه اظهار داشت: اگر مسدود کردن راه‌ها عملی شود، اقدام بسیار خوبی‌ست اما در سنوات قبل به دلیل عدم جدیت و ضعف در اجراء ایجاد ترافیک سنگین و درگیری نیروهای نظامی و انتظامی با مردم و کسانی که به سبب تحصیل و اشتغال به تهران تردد دارند، طرح موفقی نبود.
حجت الاسلام حسنی ضمن ابراز گلایه خانواده‌های متدین از ناهنجاری‌های اجتماعی در رودبار قصران از جمله بدحجابی و سگ‌گردانی افزود: این صحنه‌ها زیبنده  نیست و از ورودی منطقه باید با آن مقابله شود؛ در واقع بایستی با برنامه‌ای دقیق که تبعاتی نداشته و دارای ضمانت اجرا باشد وارد میدان شویم. ما مدافع حقوق مردم و دلسوز شئونات مذهبی و دینی هستیم.

کد خبر 1085681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha