پوستر چهاردهمین سوگواره ملی و هفتمین مسابقه بین المللی مهر محرم رونمایی شد

پوستر چهاردهمین سوگواره ملی، هفتمین مسابقه بین المللی و سومین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری»در این مراسم در دفتر حجت الاسلام مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه دراستان سمنان  با اشاره به قدمت سوگواره مهر محرم گفت: این سوگواره امسال در قالب سوگواره بین المللی «ملت امام حسین (ع)» برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه چند سوگواره که با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود افزود: این برنامه  شامل سوگواره «اشراق» توسط سازمان تبلیغات اسلامی، سوگواره «بوی سیب» توسط رادیو معارف و سوگواره مهر محرم به صورت یک حرکت بین المللی و با نام سوگواره بین المللی «ملت امام حسین (ع)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به میزبانی سمنان در برگزاری چند جشنواره و سوگواره با محوریت اهل بیت (ع) و قرآن تاکید کرد: تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بر این است تا نام سمنان را همراه رویدادهای فرهنگی هنری با نام ائمه اطهار (ع) و مباحث قرآنی در کشور شناخته شود.

 

فلاح لاله زاری در این نشست از برگزار کنندگان این سوگواره تجلیل کرد و گفت: با رونمایی از پوستر سوگواره مهر محرم در عمل فعالیت های این سوگواره آغاز می شود.

 

سوگواره ملت امام حسین (ع) برآمده از سه سوگواره حسینی اشراق، بوی سیب و مهر محرم است که در طول سال های گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می شده است.

 

این سه سوگواره با هدف هم افزایی، تخصصی سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال، تحت عنوان سوگواره ملت امام حسین (ع) فعالیت جدید خود را آغاز کرده اند که باتوجه به همراهی قبلی مخاطبان و کاربران با هریک از سوگواره ها، مقرر شد هر مجموعه با عنوان قبلی خود ذیل عنوان کلی سوگواره ملت امام حسین (ع) به فعالیت خود ادامه داده تا ضمن حفظ مخاطبان، زمینه یکپارچه شدن سوگواره برای سال های آتی فراهم آید.

 

 

کد خبر 1085700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha