بیمارستان ۹۶ تختخوابی تخصصی بیماران حاد تنفسی در مشهد افتتاح شد

سردار پاکپور گفت: بیمارستان تخصصی بیماران حاد تنفسی شهید «علی نجفی» مشهد با ۹۶ تختخواب در کمتر از ۷۲ ساعت تجهیز و برای بیماران کرونایی آماده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار « محمد پاکپور » امروز سه شنبه (26 مرداد) در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی بیماران حاد تنفسی شهید "علی نجفی" مشهد بیان کرد: سپاه پاسداران ۱۰ بیمارستان تخصصی سیار دارد که آماده هستند با توجه به وضعیت کرونا در هرجا که دانشگاههای علوم پزشکی و یا وزارت بهداشت و درمان درخواست کنند، در مدت ۱۲ ساعت مستقر شوند.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در حال حاضر در کرمانشاه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار نیروی زمینی سپاه در کنار بیمارستان ثابت این نیرو خدمات دهی می‌کند؛ گفت: در اصفهان بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی سیار آماده است تا در صورت نیاز وارد عمل شود و در استان گلستان نیز برای کمک به مراکز دولتی کادر درمانی فرستاده ایم.

 

وی در خصوص بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید نجفی مشهد تصریح کرد: بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نیروی زمینی سپاه تشکیل شد و با توجه به وضعیت خراسان رضوی که مشکل اساسی آن تخت بیمارستانی بود، بنا بود بیمارستان های سیار را به اینجا بیاوریم اما بهداری سپاه پیشنهاد داد با توجه به آماده بودن بیمارستان شهید نجفی، این مرکز به بیماران حاد تنفسی اختصاص یابد.

 

سردار پاکپور با بیان اینکه این بیمارستان 96 تختخوابه در کمتر از ۷۲ ساعت تجهیز و آماده شد؛ گفت: هر جا نیاز باشد کادر درمان یا بیمارستان های سپاه آماده کمک و اعزام هستند.

 

کد خبر 1085744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha