ارتش ۳۰ میلیارد تومان خدمات در فومن انجام داده است

محسنی گفت: ارتش در فومن در عرصه‌های مختلف بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان خدمات‌رسانی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن،‌«محمدرضا محسنی» امروز (سه‌شنبه،‌۲۶مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت ارتش و اقدامات سازنده انجام شده، هدف از این نشست را اطلاع رسانی درخصوص آخرین اقدامات صورت پذیرفته در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن با همکاری ارتش اعلام کرد.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه به دلیل شیوع موج پنجم کرونا در کشور، استان و شهرستان ما نیز درگیر این مسئله شده، از انجام پیگیری های فشرده درخصوص تامین لوازم مورد نیاز بیماران کرونایی در بیمارستان فومن خبر داد و افزود: پس از هماهنگی با سرهنگ رحمانی و مکاتبه با استاندار، زمینه مکاتبه با فرمانده نیروی زمینی ممکن و مقدمات تهیه دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی فومن فراهم شد.

 

وی با اشاره به آمادگی ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی ارتش در مرکز استان به دلیل پر شدن تخت های مراکز درمانی استان، از هماهنگی و پیگیری جهت آغاز احداث بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان پورسینای رشت توسط ارتش جمهوری اسلامی خبر داد.

 

محسنی با اشاره به اینکه تعداد ۵۰ دستگاه ویلچر به بهزیستی شهرستان توسط ارتش تحویل داده شده است گفت:ساخت سوله ورزشی واقع در شهر ماکلوان با استفاده از منابع اعتباری محرومیت زدایی ارتش  تکیمل می شود.

 

فرماندار فومن با اشاره به طرح آبرسانی آبرود و کنده سر، از آمادگی ارتش جمهوری اسلامی برای توسعه فعالیت های خود در راستای رفع نیازهای در شهرستان از جمله بهسازی و روکش آسفالت داخل بافت طرح هادی روستای آبرود خبر داد.

 

وی با قدردانی از همکاری نماینده تام الاختیار ارتش در شهرستان در ساخت مسکن برای اقشار محروم، کمک به مددجویان بهزیستی، محرومیت زدایی در شهرستان، تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران، نوسازی و تجهیز مراکز درمانی، تامین اقدام بهداشتی برای کادر پزشکی و درمان، و ده ها اقدام ماندگار دیگر، بازسازی و ارتقای بیمارستان فومن با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داد و آن را از دستاوردهای بزرگ حضور ارتش در شهرستان عنوان کرد.

کد خبر 1085752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha