طبخ و توزیع ۱۲ هزار پرس نذری در طرح «اطعام حسینی» یک هیئت در آران و بیدگل

مسئول هیئت فاطمیه تکیه تارخی حاج عبدالله خان اکرمیان آران و بیدگل از طبخ و توزیع ۱۲ هزار پرس نذری در طرح «اطعام حسینی» این هیئت خبر داد.

مهدی اکرمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، طرح «اطعام حسینی» از سوی هیئت فاطمیه تکیه تارخی حاج عبدالله خان اکرمیان آران و بیدگل اجرا می شود.

 

مسئول هیئت فاطمیه تکیه تارخی حاج عبدالله خان اکرمیان آران و بیدگل افزود:  این طرح از روز تاسوعای حسینی به مدت سه روز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا و ۱۲ هزار پرس غذای نذری با بسته بندی های بهداشتی در بین عزاداران، نیازمندان و ساکنان محلات کم برخودار و محروم شهرستان آران و بیدگل توزیع می شود.

اکرمیان ادامه داد: برای اجرای طرح اطعام حسینی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین هیئت هزینه شده و بیش از ۷۰ خادم حضرت زهرا(س) در هیئت، طبخ و توزیع آن را بر عهده دارند.

 

مسئول هیئت فاطمیه تکیه تارخی حاج عبدالله خان اکرمیان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: این هیئت در طول ایام شیوع کرونا خدمات ارزنده ای در راستای مسئولیت اجتماعی خود ارائه کرده که برپایی ایستگاه سلامت و به کارگیری پزشکان در یکی از میدان های اصلی شهر، گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان ها و منازل ، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و ۲ هزار بسته بهداشتی و ۲۰ هزار بطری ضدعفونی و خرید یک دستگاه ضدعفونی دست و اهدای کمک های نقدی اعضای هیئت به بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل در راستای نذر سلامت از جمله این خدمات بوده است.

 

اکرمیان افزود: بنا بر تاکید هیئت امنای هیئت فاطمیه، اقدامات این هیئت در راستای مقابله با کرونا با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان و خیرین نیکوکار هیئت تا ریشه کنی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت. /

 

 

کد خبر 1085927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha