استقامت و ایستادگی در برابر ظلم عزت آفرین است

حجت الاسلام احمدرضا سبحانی گفت: استقامت و ایستادگی در برابر ظلم عزت آفرین بوده و نام افراد در این عرصه را ماندگار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «احمدرضا سبحانی»در سخنرانی ایام دهه محرم در بین پرسنل پدافند هوایی اصفهان با اشاره به درس های کربلا و عزت آفرینی قیام کربلا اظهارداشت: ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه ناحق و زیاده خواهان از درس های قیام عاشورا است که الگویی برای جوامع اسقلال طلب مثل ایران شد.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی هوایی شهید بابایی اصفهان افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته و در این مسیر در برابر ظلم جهانی ایستاد و با همه سختی ها و تبعید ها اما برای آزادی ملت ایران مقاومت کرد.

 

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام هم پرورش یافتدگان همان مکتب بوده اند و در این مسیر ثابت قدم پیش رفتند و در دوران پس از انقلاب هم همین ایستادگی و مقاومت وجود داشته که حاج قاسم سلیمانی مصداقی از همین صبر و پایداری است.

 

حجت الاسلام احمدرضا سبحانی با بیان اینکه نام رزمندگان اسلام ماندگار شده است، تصریح کرد: استقامت و ایستادگی در برابر ظلم عزت آفرین بوده و نام افراد در این عرصه را ماندگار می کند و قیام کربلا به همین خاطر در جهانیان مورد توجه است.

 

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام و آزادگان هم سختی و مشکلات را تحمل کردند و این موضوع باعث شد تا دشمن با همه توان و ظرفیت خود شکست بخورد چرا که آنان اسارت حضرت زینب(س) و فرزندان امام حسین(ع) را در نظر داشتند.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی هوایی شهید بابایی اصفهان اذعان داشت: برخی در اهداف خود ثابت قدم نیستند و قدرت تحمل کمی سختی را نداشته و به همین خاطر به دنبال تسلیم شدن هستند.

کد خبر 1086002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha