توزیع گوشت قربانی توسط خیرین کردستانی ویژه ایام محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از توزیع گوشت قربانی توسط خیرین کردستانی ویژه ایام محرم در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم‌الحرام به‌ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیرین برخی از شهرهای استان کردستان با اهدای گوسفند به هیئات مذهبی زمینه توزیع گوشت نذری بین نیازمندان را فراهم کردند.

 

 


وی افزود: ذبح گوسفندهای اهدایی خیرین توسط ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان با همکاری هیئات مذهبی انجام شد و گوشت‌های قربانی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

وی همچنین از توزیع بسته های معیشتی شامل مرغ، روغن و برنج بین نیازمندان خبر داد و اضافه کرد: این اقدام نیز از سوی خیرین و با همکاری هیئات مذهبی تسنن و تشیع در استان کردستان انجام گرفت.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در ایام دهه اول محرم هیئات مذهبی در شهرهای استان اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به پخت و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در دهه اول محرم در حسینیه مریوان گفت: به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم «ضیافت حسینی» از سوی حسینیه سیدالشهداء مریوان در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در این ایام، ۳هزار پرس غذای نذری در حسینیه سیدالشهداء پخت و بین عاشقان امام حسین(ع) در محلات شهرستان مریوان در حال توزیع است.

 

گفتنی است، این اقدام در سایر شهرهای استان نیز با همکاری خیرین و هیئات مذهبی در حال انجام است.

 

 

 

کد خبر 1086119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha