توزیع ۲۵ بسته موادغذایی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در بین نیازمندان

الیاسی از اهدای یک رأس گوسفند و ۲۵ سبد کالا به مبلغ ۴۵ میلیون ریال در بین نیازمندان به همت خیران و اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ظرفیت های کانون فرهنگی و هنری بسیار فراوان است و در همین راستا کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر در شرق مازندران با جذب جوانان و برنامه ریزی درست تلاش فراوانی برای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه و حفظ و تحکیم بنیان خانواده دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر در ماه محرم فعالیت های گسترده ای با همت اعضای فعال این کانون داشته است و تبیین ازش ها محرم و قیام عاشورا در بین نسل جدید مهمترین فعالیت ما بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: قرائت زیارت عاشورا و اربعین از دیگر فعالیت های این کانون در دهه اول محرم بود. 

 

الیاسی گفت: به همت خیرین  و با همراهی اهالی مسجد در ایام محرم،  یک راس گوسفند ذبح و توزیع بین خانواده های نیازمند اهدا شد و همچنین ۲۵ بسته مواد غذایی تهیه شده و در میان سفره خانوادهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر قرار گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد:۲۵ بسته همدلی در قالب کمک های مومنانه حاوی گوشت نذری قربانی و مواد غذایی به ارزش ۴۵ میلیون ريال بود که در بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1086138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha