ترویج سیره سیدالشهدا(ع) از اطعام دهی به نیازمندان تا ختم قرآن کریم

جعفرزاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اطعام دهی به نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی و اهدای خون به نیت سیدالشهدا(ع) درحال خدمت رسانی به نیت امام رضا(ع) هستند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان بابل و روستاهای این شهرستان در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) و یاران آن حضرت، اظهار کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان با اطعام دهی به نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی درحال خدمت رسانی به نیت امام مهربانی ها هستند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل در ادامه از توزیع 1000 پرس غذای گرم در روز عاشورای حسینی به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی درزیکلای آخوندی 1000خبر داد و افزود:  این اطعام نذری با همکاری یکی از خیرین و هیات امنای حسینیه گلزار شهدای درزیکلا با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در روز عاشورای به نیت امام رضا(ع) و سیدشهیدان اباعبدالله الحسین(ع) با مراجعه در منازل اهالی این روستا توزیع شد.

 

وی یادآورشد: همچنین 3 ختم قرآن کریم به نیت امام حسین(ع) و به نیابت از امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا(ع) امام شهدا و همه اموات تلاوت کردند.

 

جعفرزاده در بخش دیگر به همت والای خادمیاران رضوی کانون ایثاروشهادت خدمت رضوی که با اقتداء به امام رضا(ع) و در راستای احیای سنت حسنه احسان و انفاق، اقدام به تهیه و اهداء پوشاک شامل کفش، کیف، بلوز، کتاب و دفتر برای کودکان نیازمند بابلی کردند، اشاره کرد و گفت: دلدادگان امام رئوف براین باورند که گره گشایی از مشکلات نیازمندان و شاد کردن دل  فرزندان آنها موجب خشنودی حضرت ثامن الحجج(ع) می شود.

وی به تهیه و توزیع آش های نذری نظیر آش شله زرد و آش رشته بین نیازمندان و عزاداران حسینی اشاره و بیان کرد: خادمیار رضوی عضو کانون بانوان و خانواده نیز صبح روز عاشورا با برپائی ایستگاه صلواتی در امامزاده قاسم بابل (ع)از مهمانان عزادار سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) پذیرائی کردند.

جعفرزاده از  اجرای طرح «تکیه سیار» با هدف اقامه عزای حسینی در روستاهای بابل برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی همچنین برای ترویج سیره نوع دوستی ائمه اطهار(ع) با حضور در پایگاه انتقال خون به پویش نذر خون پیوستند.

کد خبر 1086183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha