حضرت زینب(س) رسالت امام حسین(ع) را به سرانجام حقیقی خود رساند

چگینی با اشاره به اهمیت نقش حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا گفت: حضرت زینب(س) رسالت امام حسین(ع) را به سرانجام حقیقی خود رساند.

« زهرا چگینی» در جریان نقش حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حضرت زینب(س) اثبات کردن که تکلیف اجتماعی تنها برعهده مردان نیست.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: بانوان در جریان واقعه عاشورا نشان دادن که نقش ویژه ای دارند و حضرت زینب(س) پرچمدار این قشر از جامعه و قهرمان واقعی کربلا هستند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین واقعه عاشورا بیان کرد: رسالت سید و سالار شهیدان دشت کربلا به واسطه سخنرانی حضرت زینب(س) به نتیجه رسید و اگر این صبر و استقامت حضرت زینب(س) نبود قیام عاشورا نتیجه نهایی خود را نمی داد. 

 

برپایی آئین بزرگداشت دهه دوم محرم حسینی با حضور بانوان

 

چگینی افزود: از روز جمعه ۲۹ برنامه ای ویژه بانوان از ساعت ۱۶ در کانون شهید سبحانی با حضور سخنران حجت الاسلام اویسی در فضای باز با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا آیین بزرگداشت دهه دوم محرم حسینی با حضور بانوان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: ارادت خاصی تمامی شیعیان به حضرت زینب(س) دارند و اگر نبود فداکاری آن حضرت قیام عاشورا به سرانجام خود نمی رسید.

 

 

کد خبر 1086394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha