عملیات رسانه‌ای روز جهانی مسجد؛ از تبیین مسجد تراز تا معرفی خانواده‌های موفق مسجدی

حاجی با شرح عملیات رسانه‌ای روز جهانی مسجد در رسانه ملی، گفت: تبیین مسجد تراز اسلام، معرفی خانواده های برتر مسجدی و یا خانواده های امامان محله پرتلاش و پخش قطعات کوتاه درباره کارکردهای مسجد ازجمله بخش‌های این عملیات است.

«مهدی حاجی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مسجد، اظهار کرد: این روز به جهت هتک حرکت صهیونیست های غاصب در مسجدالاقصاء مصادف با ۲۱ آگوست، برابر با ۳۰ مرداد ماه از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل رسانه ملی تدارک ویژه ای برای این روز دیده است.

 

دبیر قرارگاه مسجد معاونت سیما ادامه داد: این قرارگاه که به همت معاونت سیما در ماه های اخیر آغاز به فعالیت کرده است، بنا دارد در این ایام با انعطاف بخشی به برنامه های زنده شبکه ها و تولید ‌و پخش قطعات اختصاصی ویژه این روز در راستای ارتقای جایگاه اجتماعی این مکان نورانی قدم بردارد.

 

وی تصریح کرد: از این رو، در روزهای شنبه و یکشنبه، ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه با همکاری شبکه های سراسری سیما طرح منسجم عملیات رسانه‌ای با هدف تبیین مسجد تراز اسلام ترتیب داده شده است. در این طرح عملیات رسانه‌ای، شبکه یک سیما ویژه برنامه روز جهانی مسجد را به همت گروه معارف به آنتن می برد و با حضور مدیران و‌ مهمانان مسجدی به عملکرد دستگاه های اجرایی متولی امر مسجد می پردازد.

 

حاجی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این، در برنامه های خانوادگی سیمای ملی اقدام به معرفی خانواده های برتر مسجدی و یا خانواده های امامان محله پرتلاش و در تراز اسلام می پردازیم. همچنین، در برنامه های گفتگومحور تلویزیونی با حضور مدیران دستگاه های متولی امر مسجد اهداف و فعالیت های این نهادها تبیین می شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین در شبکه یک سیما قطعات کوتاه و‌ جذاب ناظر بر کارکردهای مختلف مسجد که داری تنوع در فرم و محتوا و قالب است، در حال تولید است و طی این دو روز از شبکه های مختلف روی آنتن می رود.

 

دبیر قرارگاه مسجد معاونت سیما اعلام کرد: قطعات نمایشی کوتاه به کارگردانی حسن قهرمانی، پویانمایی «آبادشهر» به تهیه کنندگی زینب زارع، «موشن گرافی امام محله من» به تهیه کنندگی فاطمه سادات نوربخش و «آزمایش اجتماعی دغدغه» به تهیه کنندگی مهدی قره باغی، از جمله این تولیدات هستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تولیدات با حمایت ویژه معاون محترم سیما به نتیجه رسیده است و در طول سال در تمام شبکه های سراسری به صورت مکرر پخش می شود. همچنین، قرارگاه مسجد  در صدد گسترش تعامل با تمام نهادهای متولی امر مسجد می باشد و امیدواریم شاهد همراهی این عزیزان نیز باشیم.

کد خبر 1086532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha