تلاش سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز برای کمک به افراد بی بضاعت با ایجاد اشتغال

جعفری گفت: سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز با هدف حل مشکلات منطقه شرق شیراز قصد دارد با کمک مدیران هر محله به افراد بی بضاعت با ایجاد اشتغال کوچک کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (شنبه 30 مرداد) با اشاره به توزیع غذای گرم در شیراز در دهه اول محرم در جمع خبرنگاران گفت: گروه‌های جهادی ۴۰ هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم در شرق شیراز توزیع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: خدمت به خلق خدا از شاخصه های هویت دین است و سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز با هدف حل مشکلات منطقه شرق شیراز قصد دارد با کمک مدیران هر محله به اصلاح زیرساخت ها در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بپردازد و به افراد بی بضاعت با ایجاد اشتغال کوچک کمک کند.

وی اضافه کرد: ۱۵ سری انواع لوازم منزل و جهیزیه، یک هزار و 100 بسته معیشتی و یک هزار کیلو آش در دهه اول محرم توسط جهادگران و هیئات مذهبی با رعایت نکات بهدشاتی در شیراز میان نیازمندان توزیع شده است.

جعفری با اشاره به کمک به خانواده های نیازمند درگیر کرونا در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی گفت: نیروهای جهادی سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز  ۵۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی شامل دندانپزشکی، شناسایی و کمک به افراد و خانواده های درگیر کرونا در منطقه شرق شیراز با حضور در برخی از بیمارستان ها پرداخته اند.

کد خبر 1086586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha