مساجد پایگاه بیداری و روشنگری در جوامع اسلامی هستند

امام جمعه دهگلان گفت: مساجد پایگاه بیداری و روشنگری در جوامع اسلامی بوده و نقش مهمی در تقویت روحیه استکبارستیزی بین اقشار مردم دارند.

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان به نقش مساجد در استکبارستیزی اشاره و اظهار کرد: مساجد در کنار اینکه به عنوان یک مکان مقدس محل تجمع مسلمان برای ادای فرائض دینی نقش تعیین کننده‌ای در طول تاریخ اسلام داشته‌اند در زمینه استکبار ستیزی نیز به عنوان یک پایگاه بیداری و روشنگری نقش آفرین بوده‌اند.

 

 

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: مساجد همواره در طول تاریخ به عنوان یک مکان اصلی و محل تجمع برای مبارزه با ظلم، فساد و استکبارستیزی مطرح بوده است.

 

 

ماموستا محمدی افزود: نقش مساجد در سازماندهی نیروهای انقلابی و رزمنده برای مقابله با ضد انقلاب و دشمنان بعثی هم از دیگر کارکردهای این پایگاه‌های تاثیرگذار در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و سال‌های اول پیروزی انقلاب بوده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: خودباوری و دشمن ستیزی در جوانان و مردم متدین با بیداری و روشنگری که توسط ائمه جمعه و جماعات صورت گرفت ارتقا پیدا کرد و مردم بصیر توانستند در برابر زیادخواهی و ظلم ظالمانه دشمنان ایستادگی کنند

کد خبر 1086713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha