نذورات مردمی ماه محرم به کمک های مومنانه اختصاص یافت 

حجت الاسلام محمدرضا شهدادی گفت: نذورات مردمی ماه محرم به کمک های مومنانه اختصاص یافته و به همین منظور به همت مرکزی خادمیاران رضوی، طرح احسان حسینی در سطح شهرستان جیرفت اجرا شد.

حجت الاسلام «محمدرضا شهدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: نذورات مردمی ماه محرم به کمک های مومنانه اختصاص یافته و به همین منظور به همت مرکزی خادمیاران رضوی، طرح احسان حسینی در سطح شهرستان جیرفت اجرا شد.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت افزود: در راستای اجرای این طرح، بیش از ۷۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، گوشت، سویا، ماکارونی و رب گوجه فرنگی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.


وی بیان کرد: همچنین پک های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و شوینده در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.


حجت الاسلام شهدادی ابراز کرد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه اول محرم بود که نیازمندان و عزاداران حسینی اطعام شدند و در راستای این طرح ۸ هزار و ۱۰۰ پرس غذای نذری توزیع شد.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در تشریح اجرای طرح اطعام حسینی، ادامه داد: در این دهه، تعداد ۴ هزار پرس غذای به همت کانون تخصصی بانوان و خانواده خادمیاران رضوی تهیه شده و سپس در روستاهای میجان، دولت آباد و سطح شهر توزیع شد.


وی ابراز کرد: همچنین تعداد ۳ هزار پرس غذای نذری نیز توسط خادمیاران رضوی کانون محله ای مسجد امام رضا (ع) پخت شده و در بین عزاداران حسینی توزیع شد.


حجت الاسلام شهدادی اضافه کرد: به همت کانون تخصصی وقف و نذر خادمیاران رضوی ۶۰۰ پرس غذای نذری در بین دانش آموزان نیازمند و ایتام توزیع شده و علاوه بر این نیز تعداد ۵۰۰ پرس غذای نذری توسط کانون تخصصی جهادی خادمیاران رضوی در بین نیازمندان حاشیه شهر از جمله محله های کلرود و کهوروئیه توزیع شد.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت اظهار کرد: همچنین به همت کانون تخصصی جهادی خادمیاران رضوی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ایستگاه سلامت بر پا شد.


وی فعالیت این ایستگاه صلواتی بوده است، ادامه داد: در این ایستگاه روزانه ۱۰۰ عدد ماسک یکبار مصرف توزیع شده و میزان تب و اکسیژن خون عزاداران حسینی اندازه گیری شد.


حجت الاسلام شهدادی عنوان کرد: علاوه بر این نیز از طریق دیدار خادمیاران رضوی کانون تخصصی کار آفرینی و اشتغال با مدیریت کارخانه آرد الماس جیرفت زمینه اشتغال ۴ نفر از جوانان بیکار فراهم شد.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در خاتمه یادآور شد: همچنین به همت خادمیاران رضوی در این ایام لوازم منزل از جمله کولر و یخچال خانواده های نیازمند که نیاز به تعمیر داشته، تعمیر شد.

کد خبر 1086752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha