رسانه ها باید جامعه را به سمت تعقل گرایی ببرند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه باید جامعه را به سمت تعقل گرایی برده تا بر احساسات غلبه شود، گفت: در آموزش رسانه باید دقت لازم صورت گیرد که تحلیل‌ها عالمانه شود و سطحی و زودگذر نباشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۳۰ مرداد ماه) در دیدار با رئیس بسیج رسانه کشور با تسلیت محرم و شهادت حضرت زین العابدین (ع) اظهار کرد: از تلاش‌های بسیج رسانه در راستای تقویت ارزش های دینی در تقابل با جبهه استکبار و ضد ارزش ها تقدیر می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمن برای مشروعیت دادن به اعمال خود به حوزه رسانه پناه برده و در طول تاریخ حاکمان استکباری حوزه رسانه و تبلیغات را فعال کرده‌اند.

 

وی گفت: یکی از میدان های جنگ و مبارزه رسانه است مخصوصا امروز که دشمن بسیاری از وقت خود را در حوزه رسانه گذاشته که اگر جبهه ولایت مداران و ارزش‌مداران میدان را خالی کنند دشمن در عرصه رسانه یکه‌تازی خواهد کرد و هر چه از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: برای تقویت نظام نقش حیاتی و موثر بسیج رسانه مهم است اگر از ظرفیت رسانه‌ها استفاده نکنیم اتفاق بدی خواهد افتاد و رسانه‌های دشمن غلبه خواهند کرد باید نقش موثر خود را در این عرصه ایفا کنیم.

 

امام جمعه شهر یاسوج گفت: در این عرصه هدف گذاری مهم است و نوع گفتار و ادبیات در حوزه رسانه تاثیرگذار است، باید طوری به موضوعات پرداخت که خوراک دشمن نشود.

 

وی یادآور شد: باید بدانیم که چه موقع بگوییم و چه بنویسیم و چه موقع نشر دهیم، همچنین در آموزش رسانه باید دقت لازم صورت گیرد که تحلیل‌ها عالمانه شود و سطحی و زودگذر نباشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه باید جامعه را به سمت تعقل گرایی برده تا بر احساسات غلبه شود.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در تاریخ بعد از حرکت انبیا و اولیا نمونه نداشته و خدمات بسیار زیادی انجام داده، اما سطح مطالبات و توقعات از نظام بسیار بالا رفته که وظیفه رسانه‌ها است که بالانس لازم را ایجاد کنند.

 

آیت الله حسینی گفت: در کشور علیرغم همه مشکلات و تحریم ها همه چیز وجود دارد و نظام کار خود را خوب انجام می‌دهد، هنر این نیست که فقط بدی ها و کاستی ها را نشر دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست تا مطالبه‌گری داشته باشند و یادآور شد: در سکوت رسانه خیانت‌ها و خطاهای سنگین شکل می‌گیرد.

کد خبر 1086800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha