فعالان مذهبی از بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اهل بیت بهره ببرند

آل هاشم گفت: سخنرانان، شاعران و مداحان بااستفاده از فرصت فضای مجازی به اعتلای روحیه مقاومت و پایداری و نفوذ این فرهنگ در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز باحضور در تکیه محرم، ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه تکیه محرم در بستر فضای مجازی اظهار داشت: ارزش این برنامه به علت پر کردن خلا برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که بایر از فرصت فضای مجازی برای آگاه سازی و روشن کردن افکار مردم در ایام عزاداری استفاده کرد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید بستر انتقال مفاهیم ارزشمند از نسل قبل به نسل جوان و امروزی باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به جولان دشمنان مردم و انقلاب در فضای مجازی افزود: چه مداحان، چه شاعران و چه سخنرانان باید با تصویرسازی منسجم و اثرگذار از حادثه‌ی جانگداز کربلا و مسبب ثبت این جریان در حافظه تاریخی شیعه باشند و ضمن حفظ ویژگی‌های سنتی مرثیه به نوآوری و ابداعات شور آفرین و شعور افزا در بین مردم بپردازند.

وی افزود: سخنرانان، شاعران و مداحان بااستفاده از فرصت فضای مجازی به اعتلای روحیه مقاومت و پایداری و نفوذ این فرهنگ در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان تلاش کنند.

کد خبر 1086802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha