تامین هزینه های درمانی کودکان مبتلا به  سرطان هدف اصلی موسسه تسکین می باشد

مدیرعامل موسسه مردم نهاد تسکین اظهار داشت: تامین هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان مهمترین هدف این موسسه می باشد.

«جواد میلانی» درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهارکرد: موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین با ماهیتی مردم نهاد و با اهدافی متعالی و مقدس در راستای تسهیل جریان زندگی کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان در مسیرهای درمانی،آموزشی،پژوهشی،اجتماعی و فرهنگی تاسیس شده است.
مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (تسکین) با اشاره به ماموریت و اهداف کلی موسسه گفت: تسکین به پشتوانه حامیان خود می کوشد که بیماری سرطان درحوزه کودک را به امری قابل پیشگیری،قابل کنترل و درمان پذیر مبدل سازد و همواره سعی بر برداشتن گام های بلند،پایدار،موثر و کارآمد خواهد داشت.    
میلانی با بیان اینکه فعالیت های موسسه تسکین به سه قسمت: تامین زیرساخت های درمانی، طرح های حمایتی و تامین هزینه های درمانی تقسیم می گردد؛ افزود: هزینه های درمانی، شامل تمامی فرآیندهای مربوط به تشخیص تا درمان کودکان مبتلا به سرطان مانند آزمایش، سونوگرافی،بستری شدن، رادیوتراپی،شیمی درمانی و پیوند است که زیرچتر حمایتی این موسسه قرار دارند.
وی اظهارداشت: هرگونه وقفه در تامین هزینه های چهار بخش فوق می تواند در درمان این کودکان وقفه ایجاد کند و این جبران ناپذیر است.
میلانی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ از ۴۱۴ کودک تحت حمایت تسکین،۵۳ نفر بهبود یافته و قطع درمان شدند و ۲۵ نفر فوت شدند.در این سال موسسه تسکین ۳۰ درصد هزینه های درمان را برعهده داشت و این درصد درسال ۱۴۰۰ به ۴۵ درصد رسیده است.
مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از شهروندان و خیرین محترم خواست تا با کمک های خود به کودکان سرطانی در آینده نزدیک شاهد بهبود تمامی کودکان مبتلا به سرطان بوده و آن را به جشن بنشینیم و شاهد کنترل این بیماری در کودکان این سرزمین باشیم.
میلانی گفت: خیرین عزیز می توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب ۵۰۶۰۴۰۸۰۷۳ بانک ملت و شماره حساب ۰۱۱۱۷۷۸۶۵۴۰۰۳ بانک ملی واریز نموده و یا کمک های نقدی خود را به کارت به شماره ۶۱۰۹-۹۹۰۵-۹۹۷۵-۶۰۳۷   به نام انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز انتقال دهند.

وی با اعلام نشانی وبسایت تسکین به آدرس www.TASkIN-CHARITY.ORG افزود: پرداخت از طریق این وبسایت یا از طریق تلف همراه با شماره گیری #۸۷۰۱۲۶*۴*۷۳۳* نیز امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1087741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha