رایگان شدن هزینه های درمانی بیماران کرونایی زیرپوشش تأمین اجتماعی

بابایی گفت: در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های دولتی، ۱۰۰ درصد هزینه دارویی بیماران کرونایی که توسط پزشکان و بیمارستان تجویز می شود، رایگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدصادق بابایی» شب گذشته (شنبه 30 مرداد) در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین بیان کرد: به منظور کاهش هزینه های بیمه شدگان تأمین اجتماعی که به کرونا مبتلا می شوند، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طی نامه ای به معاونت درمان وزارت بهداشت اعلام کردند تمامی هزینه های دارویی بیماران کرونایی که تحت تعهد سازمان تأمین اجتماعی هستند به صورت 100 درصد در بیمارستان های دانشگاهی، دولتی و تأمین اجتماعی رایگان خواهد بود.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مانند بیمارستان بوعلی، ولایت و بیمارستان های دولتی 100 درصد هزینه دارویی بیماران کرونایی که توسط پزشکان و بیمارستان تجویز می شود، رایگان است و توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در مواردی که بیمار مبتلا به کرونا که زیرپوشش تأمین اجتماعی است و به بیمارستان های مذکور مراجعه کرده و امکان بستری وی وجود ندارد و به صورت سرپایی پذیرش می شود، داروهای تجویز شده رایگان است و سازمان تأمین اجتماعی هزینه را پرداخت می کند.

 

بابایی خاطر نشان کرد: این طرح حمایتی فقط برای افراد زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

   

کد خبر 1086870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha