تحقق طرح شهید سلیمانی با همه ظرفیت هدف اصلی سپاه و بسیج برای مهار کرونا است

سردار سرلشکر سلامی گفت: هدف این است فرمان اخیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در خصوص ورود خصوصاً بسیج و سپاه به عرصه اجرا و تحقق طرح شهید سلیمانی با همه ظرفیت و بضاعت ممکن صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، یکشنبه(۳۱ مرداد) در حاشیه سفر به کرمان برای بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام شده برای مقابله با این بیماری؛ ضمن بازدید از بیمارستان فاطمه الزهراء سلام الله علیها کرمان گفت: هدف از سفر به استان، بازدید از نحوه مشارکت سپاه و بسیج در مدیریت و مهار بیماری کرونا است که متأسفانه به دلیل شیوع گسترده آن خصوصاً در استان کرمان با ابتلاهای زیادی روبرو هستیم.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اما با زحماتی که کادر درمان متحمل می شوند و با توجه به واکسیناسبون، خوشبختانه نسبت فوتی ها به نسبت ابتلا درصد پایین تری است اما هدف اساسی این است فرمان اخیر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در خصوص ورود خصوصاً بسیج و سپاه به عرصه اجرا و تحقق طرح شهید سلیمانی با همه ظرفیت و بضاعت ممکن صورت بگیرد.

 

 

وی با اشاره به بازدید از مراکز واکسیناسیون و بیمارستان حضرت فاطمه سلام الله علیها که متعلق به نیروی زمینی سپاه است؛ اظهار کرد: دوستان کار ارزنده ای انجام دادند و موفق شدند حدود ۶۴ تخت به تخت های متعلق به بیماران کرونایی در این بیمارستان اضافه کنند که در حال حاضر ۱۳۴ تخت معادل بیش از ۷۰ درصد کل تخت های این بیمارستان، متعلق به بیماران کرونایی است.

 

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: تأکید و توصیه ما این است سپاه همین مشارکتی که از ابتدای بیماری داشتند با وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز واکسیناسیون داشتند را ادامه دهند به ویژه مسائل مربوط به تحقق طرح شهید سلیمانی و رجوع به خانه ها را انجام دهند.

 

وی افزود: ابتکاری که در اینجا{کرمان} اندیشیده شده این است اکیپ های موتورسواری را شکل دادند که نیازهای خانواده های کم توان را از قبیل دارو و هر چیز دیگری را انجام می دهند و تلاش این طرح این است امداد اجتماعی در این پدیده اتفاقان بیفتد.

 


رییس بیمارستان حضرت فاطمه سلام الله علیها هم با اشاره به اینکه این بیمارستان قریب به ۲۰ سال در بخش های تخصصی به مردم استان خدمت رسانی می کند؛ افزود: این بیمارستان۷۰ درصد تخت های بیمارستانی خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده و بیمارستان سیار نیز با ۶۴ تخت برای بیماران کرونایی تجهیز شده و آزمایشگاه pcr با ظرفیت ۲۰۰ تست در روز فعال است.

کد خبر 1086901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha