هشدار استاندار خراسان جنوبی برای برخورد با پروتکل‌شکنان

استاندار خراسان جنوبی گفت: با همه افراد و اصناف شکننده پروتکل‌های بهداشتی در حوزه پیشگیری از کرونا برخورد قاطعانه و جدی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۳۱ مرداد) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا یکی از موفق‌ترین طرح ها در مدیریت کرونا بوده است که از افراد فعال در این طرح می توان در حوزه قرنطینه، بیماریابی و واکسیناسیون استفاده شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به امتناع برخی از جامعه هدف از تزریق واکسن کرونا، گفت: لیست این افراد طی ۲روز  آینده برای اقناع سازی توسط فعالان طرح شهید سلیمانی ارائه شود.

 

وی با بیان ضرورت رعایت پروتکل ها در عزاداری در ایام محرم ادامه داد: در حوزه حفظ سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و باید به پروتکل‌شکنان در این زمینه اخطار و تذکر جدی داده شود.

 

ملانوری یکی از اولویت های را ادامه محدودیت ترددهای کرونایی دانست و افزود: در این دوره همچون گذشته نیروی انتظامی ورود بسیار خوبی داشته است و فرمانداران نیز در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.


استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: با کسانی که در واحدهای صنفی نیز پروتکل ها بهداشتی را رعایت نمی کنند نیز برخورد جدی خواهیم کرد.

 

وی با ابراز نگرانی از موضوعات فرهنگی و اجتماعی دوران پساکرونا، گفت: باید همه اعضای ستاد استانی کرونا تا هفته آینده عارضه های احتمالی پساکرونای حوزه خدمتی خود را به کمیته امنیتی و اجتماعی اعلام کنند.
 

کد خبر 1086902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha