افزایش سهیمه واکسن استان لرستان / ادامه همراهی مردم برای کنترل بیماری کروناضروری است

خادمی با اشاره به روند واکسیناسیون بیماری کرونا در استان لرستان، گفت: افزایش سهم واکسن استان لرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(31 مرداد) در سخنانی، اظهار داشت: ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای مدیریت بیماری کرونا ضروری است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه در همه استان‌ها و در لرستان روند بیماری افزایشی است، افزود: ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گامی مهم جهت کنترل بیماری است.

 

وی اظهار داشت: در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا محدودیت های ساعت اداری و تردد جهت کنترل ووضعیت بیماری اتخاذ می شود.

 

خادمی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی، گفت: از اول هفته جاری به مدت یک هفته ممنوعیت تردد تمدید و اعمال خواهد شد.

 

وی با اشاره به دستورالعمل هوشمند ستاد ملی مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: در مناطق با وضعیت قرمز همه مشاغل غیر از گروه یک همچنان تعطیل است و در هفته جاری ادامه خواهد داشت.

 

استاندار لرستان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان، افزود: افزایش سهمیه واکسن استان جهت تسریع در واکسیناسیون مردم ضروری است.

 

وی با تاکید بر جدیت و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در افزایش سهم واکسن در استان افزود: بهترین راه برای مقابله با کرونا افزایش سطح واکسیناسیون  است که  لازم است در این جهت همه تلاش کنند.

 

خادمی در پایان از اقدامات علوم پزشکی و مراکزبهداشت،همکاری مردم و همه دستگاههای اجرایی،سپاه، بسیج،  فرمانداریها، تعزیرات،صمت، نیروی انتظامی و... در مواجهه با موج پنجم تقدیر کرد.

کد خبر 1087115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha