ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی/ موافقت فرمانده کل سپاه برای خرید ۲۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی، خواستار کمک ویژه به استان کرمان شد که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ثابت بیمارستانی و ۲۰۰ دستگاه خانگی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، یکشنبه(۳۱ مرداد) در جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضاعلیه السلام که با حضور فرمانده کل سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و... برگزار شد؛ استان کرمان را در حوزه مقابله با ویروس کرونا و خدمت دهی به مردم طی یک سال و نیم اخیر، جزو استان های هماهنگ و متحد دانست.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه از 8 آذر سال گذشته طرح شهید سلیمانی در کرمان پایه گذاری شد و آغاز به کار کرد؛ گفت: طی این مدت 571 هزار بسته معیشتی برای 62 هزار خانواده شناسایی شده در استان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در پیک چهارم کرونا رهگیری بیماران کرونایی نیز انجام شد که باعث کاهش آمار فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا شده و در پیک پنجم، سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه محدودیت ها، رهگیری بیماران، قرنطینه، اقدامات نظارتی، حمایتی، مراقبتی و ... اقداماتی صورت داده است.

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: با نگاه بازسازی و بررسی جدید طرح شهید سلیمانی و با مشارکت بسیج و سپاه و نظارت دانشگاه علوم پزشکی 24 ناحیه و 160 حوزه و 1584 پایگاه فعالیت خود را شروع کرده و سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه اعمال محدودیت ها نیز با ۶۵۰ نیروی بسیجی در سراسر استان به کمک نیروی انتظامی استان رفت.

 

 


وی کنترل تردد تفرجگاه ها و مناطق گردشگری با واگذاری ۳۸۰ نیروی بسیجی به ناجا، تأمین امنیت مراکز تست و واکسیناسیون با ۴۴۹ نفر نیروی بسیجی، استفاده از موتورهای گردان امام علی با ۲۰۰ موتورسوار برای توزیع کمک های مؤمنانه و دارو و بسته های حمایتی و... به عنوان بخشی از فعالیت های انجام شده اشاره کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۳۹۰ تیم مراقبتی با ۱۰ هزار و ۸۰ نفر نیروی بسیجی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و راه اندازی ۷ مرکز 16 ساعته تست کرونا را از دیگر اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان عنوان و بیان کرد: ۹ مرکز واکسیناسیون با ۴۵۰ نفر نیروی بسیجی داوطلب، اعزام ۹۱۶ نفر نیرو به بیمارستان ها برای کمک به کادر درمان از دیگر موارد است.

 


وی توزیع ۱۲ هزار و ۲۵۸ بسته معیشتی در تاسوعا و عاشورا و توزیع ۱۰ هزار و ۵۵۷ بسته بهداشتی در این طرح، ۴۶۴ تیم حمایتی با بیش از دو هزار نیروی بسیجی را از تازه ترین اقدامات سپاه استان برشمرد و با در خواست از فرمانده سپاه پاسداران برای کمک ویژه به استان در خصوص واگذاری دستگاه اکسیژن ساز و واکسن به استان، این درخواست را برای جلوگیری از کمترین ابتلا و فوتی در استان کرمان در پیک های بعدی دانست.

 

 

سرلشکر سلامی در پاسخ به این درخواست اعلام کرد: دستگاه ثابت اکسیژن ساز برای بیمارستان و ۲۰۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی خریداری کنید که فردا هزینه آن را پرداخت خواهد شد.

 

کد خبر 1087116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha