۸۰۰ پرس غذای نذری در آستارا توزیع شد

داداش‌زاده گفت: به همت پایگاه بسیج شهید شیارکار و کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) آستارا،۸۰۰ پرس غذای نذری بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

«محمد داداش‌زاده» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، ۸۰۰ پرس خورشت قیمه بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید شیارکار مسجد حضرت محمدرسول‌الله(ص) بندر آستارا با اشاره به اینکه برای تهیه این مقدار غذا ۸۰ کیلو برنج، ۱۰۰ کیلو پیاز، ۱۵ کیلو لپه، ۴ کیلو آلوچه، ۴ کیلو رب‌گوجه، ۹۰ کیلو برنج و یک کیلو لیمو عمانی صرف شد، افزود: برای تهیه این مقدار غذا، ۱۶ میلیون تومان هزینه شد.

 

وی تصریح‌کرد: هزینه تهیه این مقدار غذا را خیرین، پایگاه بسیج شهید شیارکار حوزه شهری، کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام، هیئت امنای مسجد، امام جماعت مسجد و جوانان هیئت عاشق حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) تامین کرده بودند.

 

داداش‌زاده گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و لزوم جدی گرفتن اصول بهداشتی، کار طبخ و توزیع این غذای نذری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید شیارکار مسجد حضرت محمدرسول‌الله(ص) بندر آستارا با بیان‌اینکه پایگاه بسیج و کانون فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف با جمع‌آوری کمک های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی و غذای گرم به یاری نیازمندان شتافته است، خاطرنشان‌کرد: تهیه بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از خانوارهای نیازمند در دستور پایگاه بسیج و کانون است و از خیرین انتظار داریم در این راه دست ما را بگیرند.

کد خبر 1087166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha