توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفندي ويژه طرح نذر قرباني ماه محرم در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفندي ويژه طرح نذر قرباني ماه محرم در شهرستان هاي کرمانشاه و اسلام آباد غرب با حفظ آبرو خانواده ها توزیع می شود.

حجت الاسلام افشین کلات پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طرح نذر قربانی در ابتدای هر ماه قمری با مشارکت خیرین نیک اندیش از اقصی نقاط ایران اسلامی  و از سوي کانون فرهنگي حضرت خديجه(س) قم و برنامه تلويزيوني سمت خدا با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) اجرا می شود.

 

 مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه افزود: در ماه ذی الحجه۲۴۰۰بسته گوشت قربانی گوسفندی به استان کرمانشاه و توزیع آن در ۹شهرستان تابعه ارسال شد و در ماه محرم نیز خانواده های نیازمندکرمانشاهی از این نعمت بی بهره نمانده اند و محموله ای جهت توزیع در شهر کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب اختصاص یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: روند ثبت نام اسامی خانواده های عزتمند و آسیب دیده از کرونا با معرفی و تأیید از سوی  کانون های فرهنگی هنری فعال در مساجد شهری و روستایی شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد غرب از ۲۵ مرداد آغاز و اکنون به اتمام رسیده  و زمان ارسال محموله در روزهای ابتدایی شهریور ماه جاری  است .

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: توزیع بسته های گوشت نذر قربانی ماه محرم مانند نوبت های قبلی، توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری و با حفظ آبرو و کرامت خانواده های عزتمند کرمانشاهی صورت می گیرد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 1087189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha