توزیع بسته‌های گوشت  بین نیازمندان به همت خیران و کانون  فرهنگی و هنری عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: همزمان با دهه اول محرم تعداد زیادی بسته های گوشت گرم به همت خیران و اعضای کانون عاشقان مهدی ملایر در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان  با دهه اول محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان برنامه های مختلفی توسط کانون عاشقان مهدی برگزار شد.

 

مدیر  کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیان اینکه  این برنامه ها از ابتدای ماه محرم شروع شده و همچنان ادامه دارد افزود: در این زمینه به همت خیران و اعضای کانون تعدادی بسته گوشت گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی همچنین توزیع بیش از یک میلیون تومان پول نقد در بین خانواده های نیازمند را از دیگر اقدامات کانون در دهه اول محرم  برشمرد و افزود  توزیع مرغ و همچنین بسته های  برنج و ... نیز به صورت موردی در بین خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات کانون عاشقان مهدی ملایر در دهه اول محرم بود.

بیات  به توزیع بیش از 30 پرس غذای گرم در این ایام اشاره کرد و افزود: همچنین تعدادی از خیرین نیز به همت کانون  نذورات خود را به صورت بسته های غذایی گرم در بین نیازمندان توزیع کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خواهران کانون فرهنگی و هنری عاشقان مهدی نیز در این ا به صورت ویژه برنامه های عزاداری را داشتند افزود: برگزاری زیارت عاشورا به صورت روزانه، برگزاری روضه  و عزاداری و... نیز در دهه اول محرم توسط بانوان کانون در محل مسجد انجام شد و  این برنامه ها در شب های جمعه نیز تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

بیات  با بیان اینکه کمکهای موردی تا پایان ماه صفر از سوی خیرین و اعضای کانون در بین نیازمندان ادامه خواهد داشت افزود: با توجه به  اینکه این کانون یکی از کانون های فعال شهرستان است از زمان کرونا  تا کنون اقدامات زیادی از جمله توزیع بسته های معیشتی در بین خانوادههای نیازمند به ویژه در ایام مناسبتی را در برنامه خود داشته است.

 وی اضافه کرد:تهیه جهیزیه برای نوعروسان  توزیع پوشاک، پول نقد به خانواده های نیازمند، توزیع  غذای گرم و... از جمله اقدامات انجام شده  توسط این کانون طی دو سال گذشته بوده است.

 

 

کد خبر 1087285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha