بهره‌مندی بیش از ۴۴ هزار نفر در طرح نذر سلامت هلال احمر

حاجی‌پور از اجرای طرح نذر سلامت ۲ همراه با خادمان حسینی در ۲۷۳ هیأت عزاداری این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۴۴ هزار و ۷۲۰ نفر بهره‌مند شدند.

«رقیه حاجی‌پور» در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: طرح ملی نذر سلامت همراه با خادمان حسینی برای دومین سال متوالی و به منظور انسجام‌بخشی و اجراسازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات مذهبی ماه محرم، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر ترویج فرهنگ عاشورایی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با همکاری اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر استان خوزستان اجرا شد. 

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در این طرح اعضای جوان و تلاشگر این جمعیت با نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در هیأت‌های مذهبی، به عنوان مروجان فرهنگ پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، غربالگری و تب‌سنجی عزاداران کردند.

 

وی اضافه کرد: در این اقدام جهادی، جوانان بشردوست هلال احمر 273 هیأت را تحت پوشش این طرح قرار داده و با فعال سازی 285 تیم به ارائه خدمات سلامت محور در محل برگزاری مراسم های سوگواری و عزاداری سید الشهدا پرداختند.

 

حاجی‌پور همچنین خاطر نشان کرد: 44 هزار و 720 شرکت کننده در این مراسم ها از خدمات ارائه شده در این طرح بهره‌مند شدند.

 

کد خبر 1087365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha