لزوم توجه شهردار شیراز به توسعه گردشگری مذهبی و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)

اصنافی گفت: توسعه گردشگری مذهبی و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، توجه به گردشگری طبیعی شیراز و شناسایی پتاسیل های سرمایه گذاری باید مورد توجه شهردار آتی شیراز قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) در هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیگیری شهرداری الکترونیک، راه اندازی دیتا سنتر شهرداری و استفاده از فیبر نوری به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری شیراز باید مورد توجه شهردار قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باید نگاه به شهرداری به حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز معطوف شود و امیدواریم شهرداری زمینه ساز بستر اجتماعی شهر شود و فعالیت های سخت افزاری را با نرم افزاری تلفیق کند.

کاندیدای شهردار شیراز اضافه کرد: احیای باغ های شخصی در حاشیه شهر، پیگیری فاضلاب محلی، شبکه هوشمند شبکه فاضلاب و ... نیز از مسایلی است که باید مورد توجه و پیگیری در شهر شیراز قرار بگیرد.

وی با اشاره به جایگاه گردشگری مذهبی در شهر شیراز بیان کرد: توسعه گردشگری مذهبی و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، توجه به گردشگری طبیعی شیراز و سرمایه گذاری و شناسایی پتاسیل های سرمایه گذاری باید مورد توجه شهردار آتی شیراز قرار بگیرد.

اصنافی ادامه داد: شیراز 6 هزار میلیارد بودجه دارد که تا 10 میلیارد نیز به دلیل ظرفیت های متعدد شیراز قابل افزایش است و باغ شهرها و توسعه گردشگری اطراف شهر نیز باید مورد توجه شهردار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت اوراق مشارکت پیمانکاران به عنوان چرخه مالی شهرداری، پیگیری اوراق پروژه های قطار شهری  برخورد با تخلفات اداری و ... نیز باید دنبال شود.

کد خبر 1087370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha