تمام امکانات شبکه امامت جمعه را در اختیار شبکه بهداشت قرار می‌دهیم

حجت الاسلام مصیب خزاعی با شاره به اعطای ۳۰۰ سبد کالا به خانواده های نیازمند با تاکید بر کمک های مومنانه رهبر انقلاب گفت: تمام امکانات شبکه امامت جمعه را در اختیار شبکه بهداشت قرار می‌دهیم.

حجت الاسلام مصیب خزاعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا گفت: منطقه ما منطقه‌ای مرزی است و شرایط خاص خودش را دارد. بر همین اساس ما اعلام کردیم که حتی حاضریم دفتر امام جمعه و خودروی شخصی امام جمعه برای استفاده کادر درمان، میهمانان، بازرسان و... در اختیار شبکه بهداشت قرار دهیم. زیرا که 150 روستا در منطقه ما وجود دارد و نیاز است کارشناسان امر به محافل و مجالس و ... سرکشی کنند.

 

امام جمعه درمیان خراسان جنوبی افزود: البته ما مصلی در شهر نداریم و حسینیه‌ای در اختیار ما است که محافلی را در آن برگزار می‌کنیم. ظرفیت‌های این حسینیه نیز در اختیار دوستان شبکه بهداشت قرار داده شده تا بتوانند برای واکسیناسیون یا موارد دیگری که صلاح است استفاده کنند.

 

وی در مورد کمک‌های مومنانه گفت: قرار است تعدادی جهیزیه به چند زوج جوان اعطا شود که به زودی طی مراسمی اقلام تهیه شده را به این عزیزان تقدیم می‌کنیم. از طرفی دیگر نیز 300 سبد کالا با مذاکره با آستان قدس تهیه شده که بزودی این اقلام نیز بین مردم نیازمند شهرستان خصوصا مردم نیازمند و دارای بیمار کرونایی تقسیم می‌شود.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به جلسات مختلف با حضور نهادهای مختلف اظهار کرد: جلسات متعددی را با حضور نهادهای مختلف برای تهیه بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه داشته‌ایم. در این جلسات که با هماهنگی دفتر امام جمعه و دبیری سپاه برگزار شده مصوب  شد که همه کمک‌های مومنانه در یک محل متمرکز جمع شده و به صورت یکپارچه بین روستاهای منطقه که در اولویت هستند توزیع شود.

 

امام جمعه درمیان ادامه داد: با اصناف نیز صحبت‌هایی انجام شده که لیست مغازه‌های تعطیل را به دبیرخانه ستاد کمک‌های مومنانه بدهند تا تعدادی از این بسته‌ها را به مردم نیازمند با کمال احترام و حفظ شأنیتشان تقدیم کنیم.

وی با اشاره به عکس العمل‌های مردم و مسئولین در مورد اقدامات ستاد نماز جمعه شهرستان گفت: پس از اقداماتی که انجام دادیم بسیاری به صورت حضوری یا تلفنی نسبت به همکاری با ما برای کمک به بهبود این وضعیت اعلام آمادگی کردند.

 

امام جمعه درمیان تصریح کرد: حتی وقتی که اعلام کردیم که دفتر و خودروی امام جمعه را در اختیار شبکه بهداشت قرار می‌دهیم، متوجه شدیم بسیاری از مردم با شنیدن این موضوع پروتکل‌ها را بیشتر رعایت می‌کنند زیرا موضوع را بسیار جدی دیدند. حتی برخی از مردم نیز برای پرداخت کمک‌های نقدی اعلام آمادگی کردند. مسئولین زیادی نیز از ما بابت اقدامات دفتر تشکر کردند. همین موضوع موجب شد که بعضی از نهادهای دیگر نیز امکاناتی را در اختیار شبکه بهداشت شهرستان قرار دهند.

کد خبر 1087375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha