مشی و منش علامه حکیمی از او شخصیتی کم نظیر برای نحله های فکری ساخته بود

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت علامه محمد رضا حکیمی را تسلیت گفت و از وی به عنوان متفکری برجسته و فیلسوفی فرهیخته یاد کرد و گفت: مشی و منش علامه حکیمی از او شخصیتی کم نظیر برای نحله های فکری ساخته بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت علامه محمد رضا حکیمی را تسلیت گفت و از وی به عنوان متفکری برجسته و فیلسوفی فرهیخته یاد کرد و گفت: این عالم پرهیزگار با تالیف ده‌ها کتاب و مقاله در حوزه تعالیم قرآنی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام میراث ارزشمند و ماندگاری برای شیفتگان راه حق و حقیقت بر جای گذاشت. متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت متفکر برجسته و فیلسوف فرهیخته مرحوم علامه محمد رضا حکیمی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

مشی و منش زاهدانه این دانشمند فرزانه و متقی و تلاش های علمی و عملی ایشان برای ترویج معارف بلند اسلامی و فضیلت ها و ارزش های رفیع انسانی از او شخصیتی کم نظیر و مورد احترام برای همه نحله های فکری ساخته بود. این عالم پرهیزگار با تالیف ده ها کتاب و مقاله در حوزه تعالیم قرآنی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام میراث ارزشمند و ماندگاری برای شیفتگان راه حق و حقیقت بر جای گذاشت.

ضایعه اندوهبار فقدان این اسلام پژوه جلیل القدر را به مقام معظم رهبری، عموم ملت ایران به خصوص مردم شریف مشهد، علاقمندان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن عارف حکیم رضوان واسعه الهی و علو درجات و حشر با اولیاء و انبیاء الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

محمد مخبر
معاون اول رییس جمهور

کد خبر 1087412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha