روند ساخت باغ موزه سنندج باید تسریع یابد

استاندار کردستان گفت: ساخت باغ موزه سنندج از پروژه‌های مهم استان است که باید روند ساخت آن تسریع یابد

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ساخت باغ موزه سنندج از پروژه‌های مهم استان است که باید روند ساخت آن تسریع یابد.

 

وی با بیان اینکه باید تامین مالی ساخت باغ موزه باید تسریع یابد، گفت: اختصاص هر سال ۲۰ میلیارد برای ساخت این پروژه، ساخت آن را طولانی و زمانبر خواهد کرد و نیاز است قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث پروژه را متقبل شوند و در این راستا مکاتباتی با سردار سلامی انحام خواهد شد.

 

استاندار کردستان بیان کرد: تا اعلام اگهی مناقصه و جذب پیمانکار، فصل عمران کاری به اتمام می‌رسد بنابراین در شروع پروژه باید جدیت به خرج داد.

 

مرادنیا اعلام کرد: ساخت باغ موزه سنندج وظیفه‌ای ملی و مذهبی برای کردستان است و باید برای ساخت آن اهتمام کرد.

 

وی به تکمیل مجسمه ایثار و مقاومت سنندج و فضاسازی اطراف این مجسمه در پارک آبیدر سنندج اشاره کرد و افزود: بر مبنای وضع روز ۲۰۰ میلیون تومان با کمک شهرداری سنندج و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تامین خواهد شد تا این طرح‌ها نیز تکمیل شود.

 

استاندار کردستان همچنین به در پیش بودن هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای تجلیل از یادگاران دفاع مقدس در استان انجام شود.

کد خبر 1087425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha