برای حمایت از کادر درمان از هیچگونه کمکی دریغ نمی کنیم

موحدیان با تاکید بر اینکه از هیچگونه کمک و حمایتی دریغ نمی‌کنیم و به سهم خود دست تمام کادر درمان را می‌بوسم، گفت: یکی از مصادیق نگاه حمایتی شورای شهر در بحث مقابله با ویروس کرونا، تجهیز نمایشگاه بین‌المللی مشهد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۱ شهریور) در حاشیه مراسم نامگذاری بولوار شهدای مدافع سلامت، ضمن تبریک یکم شهریورماه، روز پزشک، اظهارکرد: به عنوان شورای شهر وظیفه داریم که از یکایک پزشکان عزیز، در همه حال تشکر نماییم ولی امروز این موضوع از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به پزشکان و پرستارانی که در عرصه مقابله با کرونا جان خود را از دست دادند و مدافع سلامت نام گرفتند، گفت: این عزیزان، هم‌ردیف مدافعان حرم هستند و همه باید قدرشناس زحماتشان باشیم چرا که از جان مایه گذاشته‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه از هیچگونه کمک و حمایتی دریغ نمی‌کنیم و به سهم خود دست تمام کادر درمان را می‌بوسم، تصریح کرد: یکی از مصادیق نگاه حمایتی شورای شهر در بحث مقابله با ویروس کرونا، تجهیز نمایشگاه بین‌المللی مشهد است که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و همه هزینه‌ها را هم متقبل کردیم.

 

موحدیان در ادامه گفت: امیدواریم هرچه زودتر با دعای مردم و تلاش دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان، این ویروس منحوس ریشه‌کن شود و مردم در شرایط عادی و به دور از استرس و از دست دادن عزیزانشان، همچون گذشته زندگی کنند.

کد خبر 1087507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha