مسئولان انزلی پشتیبان کادر درمان هستند

میرغضنفری با تبریک روز پزشک گفت: کادر درمان طی دوسال گذشته زحمات فراوانی متحمل شدند و به پاس این زحمات جامعه پزشکی انزلی مطمئن باشد مسئولان پشتیبان کادر درمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید اسماعیل میر غضنفری» امروز (دوشنبه، 1 شهریور ) در مراسم تقدیر از پزشکان که در فرمانداری انزلی برگزار شد اظهار داشت: ابتدا تصور می شد کرونا ویروس مانند آنفولانزا بیش از سه ماه ادامه نداشته باشد و دولت و حاکمیت برای این مدت برنامه‌ریزی کرد اما هرچه زمان پیش رفت پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد و دنیای پزشکی و علم با چالش جدی تری روبرو شد.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: متاسفانه این روزها تاب‌آوری مردم‌ پایین آمده و دنیا با ویروس کرونا درگیر است ضمن اینکه ایران اسلامی با موضوع فراتری به اسم تحریم روبه‌رو است.

 

وی در پایان از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید بهشتی، سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی و ... طی این مدت تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» با تبریک روز گرامیداشت حکیم فیلسوف و دانشمند ابوعلی سینا و روز پزشک گفت: این پزشک گرانقدر از افتخارات کشور و جامعه پزشکی است و امروز یافته‌های علمی او مبنا و دستمایه همه پیشرفت های علمی در جوامع بشری است.

 

امام جمعه انزلی از همه مدافعین سلامت کادر بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: طی این دو سال سخت کرونایی پزشکان این دیار با فداکاری و مجاهدت خستگی ناپذیری تلاش کردند و حماسه آفریدند.

 

وی گفت: سعی می کنیم هر جا که ضرورت دارد در کنار مجموعه بهداشت و درمان باشیم به همین منظور به هنگام برگزاری مراسمات مذهبی با نظرات کارشناسان بهداشت و درمان عمل کردیم و اینکه چقدر در این کار موفق بودیم قضاوت آن با شماست.

 

شمس الدین تاکید کرد: ارزیابی ما نشان می هد و آنچه شما از نزدیک دیدید مجالس مذهبی در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و هرجا که لازم بود تذکر داده شد.

 

وی نیز بر پشتیبانی از کادر درمان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: هیچگاه در شهرستان کسی پشت مجموعه بهداشت و درمان را خالی نکرده است و ما باید با همفکری هم از شرایط موجود عبور کنیم.

 

کد خبر 1087539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha