جان فشانی جامعه پزشکی در جریان پاندمی کرونا فصل جدیدی از فداکاری پزشکان را گشود

اوسط گفت: جان فشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجه با شیوع پاندمی کرونا فصل جدیدی از فداکاری را در ایران اسلامی گشوده که عزت و آبرویی صد چندان را برای این فرزندان برومند ایران زمین رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (دوشنبه ۱ شهریور)، اعضای شورای اسلامی شهر جهرم به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام «پزشک» به نمایندگی از جامعه بزرگ کادر پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه سلامت شهری «امام صادق علیه السلام» و بیمارستان پیمانیه که در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند بازدید به عمل آورده و از فعالیت های دلسوزانه و فداکارانه آنان تجلیل به عمل آوردند.

 

«داود اوسط» در حاشیه این بازدیدها و در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: بدون تردید حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال‌ های دفاع مقدس فصل درخشانی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم بیان کرد: جان فشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجه با شیوع پاندمی کرونا فصل جدیدی از فداکاری را در ایران اسلامی گشوده که عزت و آبرویی صد چندان را برای این فرزندان برومند ایران زمین رقم زده است. 

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه‌ پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملی و میهنی در سودای تامین سلامت انسان ها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می کنند.

 

«محمد رحمانیان»،‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در این نشست توضیحاتی در رابطه با خدمات پزشکی و درمانی ارائه شده در ایام کرونا و نیز طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی ارائه داد. 

 

در این جلسه شورای اسلامی شهر جهرم دغدغه های خود را نسبت به سلامت عمومی شهروندان جهرمی در ایام کرونا مطرح کردند که رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم پاسخگوی آن بود.

 

 

کد خبر 1087554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha