آغاز عملیات اجرایی ۱۲۱۷ پروژه عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در هفته دولت

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته دولت، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۱۷ پروژه عمرانی در استان با اعتباری بالغ بر ۶۴۲ میلیارد ریال انجام می شود.

«خلیل منبتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: هفته دولت، یادآور دو شخصیت فداکار اسلام رجایی و باهنر است که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند؛ اکنون که دولت سیزدهم سکانداری کشور را برعهده گرفته است امیدواریم دولت شهید رجائی را به عنوان نخستین دولت مکتبی، الگو خود قرار داده و حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به مردم بسیج نمایند.

 

مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بنیاد، نگاه محرومیت زدایی در کشور به ویژه سیستان وبلوچستان دارد، تصریح کرد: بنیاد مسکن افتخار می کند که با وجود تحریم ها و نابسامانی بازار مسکن همچون سنوات گذشته در هفته دولت امسال پروژه های آماده افتتاح و آغاز به کار دارد.

 

منبتی یادآور شد: بهره برداری از 972 واحد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان، بهره برداری از 49 واحد مسکن اقدام ملی در شهرستانهای دلگان و سیب و سوران،افتتاح  8 طرح هادی روستایی،  آغاز عملیات اجرایی 237 واحد مسکن اقدام ملی در شهرستانهای سیب و سوران ، محمدی و مهرستان  از جمله پروژه های بنیاد مسکن در هفته دولت است.

 

گفتنی است از دوم تا نهم شهریور در تقویم رسمی کشورمان به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 1087611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha