برگزاری نشست علمی نقش نیایش های امام سجاد(ع) در حکمرانی کنونی جامعه اسلامی

کامرانی از برگزاری نشست علمی نقش نیایش های امام سجاد(ع) در حکمرانی کنونی جامعه اسلامی امروز سه شنبه ۲ شهريور در بندرعباس خبرداد.

« احسان کامرانی »، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: این نشست از سلسله نشست‌های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) سه شنبه 2 شهریور برابر با 15 محرم الحرام، ساعت 20:30 در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این نشست به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار می‌شود، افزود:حجت الاسلام والمسلمین «خسروپناه»، استاد درس طرح حوزه علمیه قم و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست سخنرانی می کند.

 

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و شیخ عبدالباعث قتالی امام جمعه مسجد جامع اهل سنت بندرعباس نیز از سخنرانان این نشست می باشند.

 

وی اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر کذایی رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس و دکتر کامرانی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان از دیگر سخنرانان نشست علمی نقش نیایش های امام سجاد(ع) در حکمرانی کنونی جامعه اسلامی هستند.

 

کامرانی گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این نشانی و با انتخاب گزینه مهمان برای حضور در این نشست مجازی اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1087612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha