۷۰ درصد كارمندان خراسان جنوبی عضو پایگاه‌های بسيج هستند

نوفرستی گفت: بيش از ۷۰ درصد کارمندان دستگاه های اجرایی استان عضو بسيج هستند و در برنامه ها و ماموريت اين نهاد مقدس شركت مي كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل نوفرستی» امروز (۲ شهریور) در دیدار رئیس و مسئولان پایگاه های بسیج ادارات استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: وظایف هر قشر بسیج بر اساس تهدیدات نرم و سخت بریا پیگیری دستورالعمل شده است.

 

رئیس شورای عالی بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: مهمترین مسئولیتی که بسیج کارمندان محول شده است کمک به اسلامی کردن دولت به ویژه دستگاه های اجرایی است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب تا دولت اسلامی نشود امکان اسلامی شدن جامعه وجود نخواهد داشت.

 

نوفرستی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد کارمندان دستگاه های اجرایی استان عضو پایگاه های بسیج هستند، ادامه داد: و در قالب ۱۸۰ پایگاه بسیج در برنامه ها و ماموريت اين نهاد مقدس شركت می كنند.

 

وی بیان کرد: مسئولیت اصلی ما در پایگاه های بسیج ادارات رشد و ارتقای جامعه کارمندی در اندازه کارمند طراز نظامی جمهوری اسلامی است.

 

رئیس شورای عالی بسیج ادارات خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که با آن رو به رو هستیم موانع و لوازم شکل گیری دولت اسلامی در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است که در همین راستا سند اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تهیه شده است.

کد خبر 1087775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha