۵۰ دستگاه اکسیژن ساز به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهدا می شود

رنجبر از توزیع بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان در بحران کرونا خبر داد و گفت: به‌زودی ۵۰ دستگاه اکسیژن ساز در قالب طرح نذر نفس به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا رنجبر» امروز (سه‌شنبه، ۲ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهارداشت: بسیج کارمندان فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف با همکاری ادارات دارد.

 



رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج کارمندان و ادارات جز ۱۸ اقشار بسیج سپاه قدس گیلان محسوب می شود گفت: محوریت برنامه‌های این قشر ترویج تفکر بسیجی در جامعه است چرا که یکی از وجوه فلسفه بسیج، ارائه خدمات بی‌منت به مردم و ارباب رجوعان است.

 

رنجبر به بحران کرونا ویروس و موج پنجم آن پرداخت و افزود: از همه ظرفیت‌ها بسیج در مبارزه با کرونا بهره گرفته می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این موج بسیج کارمندان با همکاری دیگر بسبجیان دستگاه‌ها توانست تاکنون پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌ها استان را توانست واکسینه کنند.

 

رنجبر تصریح کرد: ۵۶۶ نفر دیگر از کارمندان ادارات استان توسط این سازمان واکسینه شده است.

 

وی اضافه کرد: توزیع ضد عفونی، اهدا وام پنج میلیون تومانی و ۵۰ میلیون تومانی به آسیب‌دیدگان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، توزیع چهار هزار گونی آرد و تهیه نان رایگان توسط موکب‌های بین الحرمین و توزیع مرغ و گوشت گوسفند از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.‌

 



رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان افزود: تجلیل از مدافعان سلامت، کمک فرماندهان پایگاه های ادارات در کنار کادر درمان و توزیع چهار هزار و ۲۵۰ بسته لوازم بهداشتی، اهدا خون و همچنین اهدا ۶۰ منبع آب به خوزستان از دیگر فعالیت‌های این سازمان در بحران‌ها شمرده می‌شود.‌

 

وی از اهدا و تهیه دستگاه اکسیژن خبر داد و بیان کرد: طی۱۰ روز آینده، ۵۰ دستگاه اکسیژن در قالب طرح نذر نفس توسط بسیج ادارات استان تهیه و  به علوم پزشکی گیلان اهدا می‌شود.  

کد خبر 1087807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha