کمک ۱۳ میلیارد ریالی هیئات مذهبی و نیکوکاران به نیازمندان آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل از کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران ، خیران و هیئت های مذهبی آران و بیدگل به نیازمندان این شهرستان در قالب طرح «اطعام حسینی» خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در دهه اول محرم ، نیکوکاران و خیران با کمک هیئت های مذهبی شهرستان آران و بیدگل با توزیع غذای گرم ، گوشت گرم و سبد معیشتی در قالب طرح اطعام حسینی به یاری نیازمندان شتافتند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل افزود: در این طرح، بیش از ۴۷ هزار پرس غذای گرم، ۳۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در دهه اول محرم بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل توزیع شد.

 

اسماعیلی تصریح کرد: ارزش تقریبی خدمات ارائه شده به نیازمندان بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال بوده و بیش از ۳ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره) آران و بیدگل از آن بهره مند شده اند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل  ادامه داد: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد و نیکوکاران و خیرانی که تمایل به مشارکت در طرح های حمایتی و اطعام حسینی دارند می توانند از طریق کد دستوری #8877*03119* نیازمندان را یاری کنند.

 

اسماعیلی با تقدیر از همه مردم به ویژه خیران و مسئولان هیئات مذهبی گفت: با فعالیت ۱۲ مرکز نیکوکاری و خیران در کنار هیئت های مذهبی در آران و بیدگل شاهد فعالیت های خوبی در یاری نیازمندان به ویژه دهه اول محرم بودیم و امید است این همکاری در طول سال ادامه داشته باشد.

کد خبر 1087873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha