۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

صمیمیان با تأکید براینکه هفته دولت بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است، گفت: ۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان دراین ایام افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مهدی صمیمیان» درنشست خبری ویدئو کنفرانس به مناسبت هفته دولت بابیان اینکه ۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار۱۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درهفته دولت سال جاری برای شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود،گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

 

سرپرست فرمانداری سمنان با اشاره به اینکه طی هفته دولت سال جاری از مجموع این طرح‌ها ۳۲ پروژه برای افتتاح در نظر گرفته‌شده است،اظهارداشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار منظور شده است.

 

وی بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شش طرح و اعتبار ۵۴ میلیارد تومان بیشترین حجم اعتبارات پروژه‌ها را دارد، ابراز داشت: طرح‌های اوقاف و امور خیریه با ۱۴ میلیارد تومان و شرکت توزیع برق با ۹.۶ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 

صمیمیان با اشاره به آغاز عملیات عمرانی ۱۱ طرح شهرستان سمنان همزمان با هفته دولت امسال، اظهارکرد: اعتبار درنظرگرفته شده برای این طرح ها ۸۴ میلیارد تومان است.

 

سرپرست فرمانداری سمنان  افزود: منابع طبیعی، توزیع برق، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و اداره راهداری نیز ازجمله دستگاه‌های اجرایی هستند که طی ایام هفته دولت پروژه برای بهره‌برداری تعریف کردند.

کد خبر 1087921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha