خیمه گاه شهید حاج قاسم سلیمانی برای اقامه عزاداری امام حسین(ع) برپا شد

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت برپایی آیین عزاداری سید و سالارشهیدان کربلا گفت: خیمه گاه شهید حاج قاسم سلیمانی برای اقامه عزاداری امام حسین(ع) برپا شد.

« حجت الاسلام فراستی» در جریان برنامه کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی هشتگرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، گفت:خیمه گاه شهید حاج قاسم سلیمانی برای اقامه عزاداری امام حسین(ع) برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی هشتگرد افزود: برپایی خیمه گاه عزاداری شهید حاج قاسم سلیمانی بنابر سنوات سال گذشته در فضای باز مصلی نمازجمعه این شهر برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: این ویژه برنامه عزاداری در قالب آماده سازی زمین، برپایی داربست و .ٔ.. در مساحتی هزار متری ویژه نوجوانان و فعالان کانون فرهنگی هنری مصلی دز نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه تقویت باورهای دینی و ایمانی با توجه به بستر فراهم شده از حضور نوجوانان و جوانان قابل تأمل است و می توان از این امکان برای رشد ارزش های ایمانی و تربیت نسل ایمانی بهره مند شد. 

 

مدیر کانون مصلی نماز جمعه هشتگرد خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و باورهای ایمانی میان نوجوانان و جوانان است.

 

 

کد خبر 1087938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha