مسجد صاحب الزمان (عج) دزفول در خط مقدم واکسیناسیون

گروه‌های جهادی مستقر در مسجد صاحب الزمان (عج) دزفول با راه اندازی مرکز واکسیناسیون در این مسجد اقدامات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ارائه داده‌اند.

خبرگزاری شبستان _ دزفول، گروه‌های جهادی مستقر در مسجد صاحب الزمان (عج) دزفول با راه اندازی مرکز واکسیناسیون در این مسجد اقدامات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ارائه داده‌اند و به گفته شهروندان، این مرکز از نظم بسیار خوبی برخوردار بود و تصاویر و ویدیوها نیز این موضوع را تایید می‌کند اما اما متاسفانه سهمیه واکسن به این مرکز طی چند روز گذشته اختصاص داده نشده اما متاسفانه سهمیه واکسن به این مرکز طی چند روز گذشته اختصاص داده نشده است.

 

مرکز بهداشت دزفول توقف مرکز واکسیناسیون را موقتی دانسته و تقاضای زیاد برای تزریق واکسن، احتمال ازدحام جمعیت و کوچک بودن فضای داخل مسجد جهت رعایت فاصله اجتماعی را علت این موضوع عنوان کرده است.

 

«مسعود خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در مسجد صاحب‌الزمان (عج) دزفول اظهار می‌کند: ۶۳ نفر از اعضای گروه جهادی مسجد در این مرکز فعالیت می‌کنند و هر کدام بخشی از کار را بر عهده دارند.

 

مسئول گروه جهادی مسجد صاحب الزمان (عج) دزفول با بیان اینکه با توجه به نوع بیماری کرونا و تقاضای بالای افراد در خصوص واکسیناسیون لازم است این موضوع با شیوه مدیریت جهادی کنترل شود نه شیوه اداری می‌افزاید: این مرکز واکسیناسیون با توجه به ازدحام جمعیت و با وجود عدم همراهی برخی ارگان‌ها با مراکز بهداشت جهت واگذاری مکان‌های تحت حوزه، برای مراکز واکسیناسیون و گلایه شهروندان از ازدحام پشت درب‌های مراکز تجمیعی، تجهیز و راه اندازی شد تا با افزایش مراکز تجمیعی و تقسیم نفرات در مراکز مختلف شاهد کاهش ازدحام باشیم.

 

وی اضافه می‌کند: گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی در چند نوبت از شبانه روز فعالیت می‌کنند و با اقدامات انجام شده از جمله نوبت دهی از هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت در این مرکز جلوگیری شد.

 

خراسانی تصریح می‌کند: در طی این مدت ۹۰۰ نفر در مسجد واکسیناسیون شدند اما متاسفانه سهمیه واکسن به این مرکز طی چند روز گذشته اختصاص داده نشده و علی‌رغم آمادگی گروه جهادی اما به دلایل نامشخص نام این مسجد از لیست مراکز واکسیناسیون حذف شده و در صف انتظار قرار دارد بدون اینکه دلیل آن به ما اعلام شود.

 

با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان از نظم حاکم در این مرکز واکسیناسیون رضایت داشته‌اند، ضروری است جهت کاهش فشار بر مراکز تجمیعی واکسیناسیون دزفول، مسئولان مرکز بهداشت نسبت به راه‌اندازی مجدد آن اقدام کنند و بنا بر اعلام مرکز بهداشت دزفول طی جلسه‌ای قرار است راه اندازی مجدد این مرکز مجدد بررسی شود.

 
کد خبر 1087983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha