استاد پیشکسوت رسانه و مطبوعات فارس مورد تجلیل قرار گرفت

طی مراسمی از یک عمر زحمات استاد «سیروس رومی»، استاد فرهیخته رسانه و مطبوعات فارس، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امشب (سه شنبه 2 شهریور) در مراسم تکریم و تجلیل استاد «سیروس رومی» که در هتل «اسکرو» شیراز برگزار شد، گفت: خوشحالم که این فرصت پیش آمد و این برنامه شکل گرفت و از استاد و پیشکسوت حوزه مطبوعات فارس تجلیل می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که استاد رومی بر گردن همه اهالی مطبوعات فارس حق دارد، اضافه کرد: در هفته خبرنگار برنامه ای تدارک دیده بودیم که به خاطر پیک پنجم بیماری کرونا، نتوانستیم آنچنان که در خور شان اصحاب رسانه باشد، در خدمت آنان باشیم و امروز این برنامه در راستای تجلیل از استاد رومی به عنوان استاد مطبوعات و روزنامه نگاری فارس برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که سیروس رومی نامی آشنا برای روزنامه نگاران فارس است، وی سردبیری بیش از پنج رسانه مکتوب فارس را بر عهده داشته است و برخی او پدر مطبوعات فارس می دانند، افزود: وی در ایام شیوع بیماری کرونا چند جلد کتاب را به رشته تحریر در آورد و از این فرصت نهایت استفاده را برای نوشتن، می کند.

وی با یادآوری این مطلب که استاد رومی، تاکنون 20 کتاب در حوزه مطبوعات و رسانه به چاپ رسانده و سه چهار کتاب هم در حال آماده سازی برای چاپ مهیا شده است، تاکید کرد: در پنج دهه گذشته قلم بر زمین نگذاشت و هر بار به شیوه ای آگاهی بخش بوده است.

سهرابی اظهار کرد: استاد رومی، آموزگاری است که زیبایی را می آموزد و هنر را در جان افراد می ریزد و وی فرهیخته ای آگاه بخش است.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از یک عمر زحمات استاد «سیروس رومی»، استاد فرهیخته رسانه و مطبوعات فارس، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1088000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha