جلسات فشرده مجلس در صحن علنی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی

حجت‌الاسلام صفری ملک میان از جلسات فشرده مجلس در صحن علنی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت خبر داد و گفت: پس از پایان بررسی صلاحیت وزرای باقی مانده، جلسه رأی اعتماد در صحن علنی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روز گذشته جلسات فشرده نمایندگان برای این کار از ساعت هشت صبح آغاز شد و در نوبت عصر هم همین روند ادامه داشت.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه به علت فشار کار بالا و اهمیت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت، جلسه سه‌شنبه مجلس تا ساعت 20 تمدید شد عنوان کرد: تمام تلاش مجلس این است که با دقت فراوان نسبت به بررسی برنامه وزرای پیشنهادی اقدام کند تا افراد شایسته انتخاب شوند.

 

صفری ملک میان با بیان اینکه تا به امروز برنامه‌های بسیاری از وزرای پیشنهادی دولت توسط کمیسیون‌های تخصصی و سپس در مجلس مورد بررسی قرار گرفته است ابراز داشت: موافقان و مخالفان در کنار وزرای پیشنهادی طبق برنامه صحبت‌ها و نکته نظرات خود را در صحن علنی مجلس بیان داشتند و دفاعیات لازم را انجام دادند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت و برنامه چند وزیر دیگر که باقی مانده است صبح چهارشنبه سوم مرداد در صحن علنی بررسی خواهد شد اضافه کرد: انتظار داریم امروز آخرین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت باشد تا ما بتوانیم نسبت به رأی گیری و رأی اعتماد اقدام کنیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضمن ابراز امیدواری از شرایط مجلس، روند بررسی صلاحیت‌ها و تعاملات دو سویه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در مجلس انتخاب افراد شایسته با برنامه مشخص و مدون است و امیدواریم وزرای جدید پس از کسب رأی اعتماد مجلس بتوانند کار خود را برای خدمت به مردم در دولت انقلابی آغاز کنند.


 

کد خبر 1088008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha